AMG UNITED : Program Melahirkan Usahawan Wanita Berjaya ke Peringkat Global

Tanpa permulaan, anda tidak akan sampai ke mana-mana.

Lombong emas dalam diri anda adalah fikiran anda. Anda dapat menggalinya sedalam-dalamnya dan sepuas-puas yang anda inginkan.
SEKALUNG TAHNIAH ! 
Titik mula sudah berjaya.Bermula dengan 
5 wakil-wakil dari Usahawan Wanita Kuala Lumpur iaitu, Em.Rooselinda,June Shahariah, Siti Mazidah, Saleha dan Noor Harlina bakal mengorak langkah untuk mencapai impian

"USAHAWAN WANITA YANG BERJAYA KE PERINGKAT GLOBAL"

KUALA LUMPUR 8 June 2013 -  Satu perjumpaan telah di adakan di Pusat Operasi KKS1M di antara wakil-wakil Usahawan Wanita, Wakil Koperasi Samudera, Wakil AMG International dan Wakil AMG United.

Antara isu-isu yang di bincangkan;


Revolusi Ekonomi

Trend Hari Ini

Peluang Keemasan 

Kuasa Hebat Leverage

Masa Yang Akan Menentukan Segalanya.

Perubahan dalam Revolusi Ekonomi yang bermula pada abad ke 19 Revolusi Pertanian, abad ke 20 Revolusi Perindustrian dan kini abad ke 21 Revolusi IT.  Ledakan terhebat yang telah berlaku melibatkan pelbagai aspek kehidupan masa kini.  Melalui teknologi internet, perhubungan di antara manusia begitu mudah dan cepat.  Gabungan sistem telekomunikasi dan laman sosial seperti Facebook,Twitter,Web Chat dan lain-lain lagi, perhubungan dan berita terkini berlaku setiap detik dan saat walau di mana kita berada.

Perubahan yang besar juga dalam bidang ekonomi menjadikan dunia ini tanpa sempadan dan seperti satu perkampungan sahaja, "Global Village". Pada awal era 90-an, pihak kerajaan Malaysia mula perkenalkan IT melalui "Kenali IT" dan pelbagai usaha di lakukan untuk pengisian modal insan dan kini menampakkan hasil yang begitu baik untuk rakyat dan negara.

Realitinya pada hari ini, dalam era IT dan globalisasi ini, kita sebagai Bangsa Melayu mengambil peluang ini untuk memertabatkan Malaysia ke pentas dunia.  Dulunya, Bangsa Melayu begitu hebat maka tiba masanya kini kita bersama-sama bersatu untuk meredah badai lautan internet untuk bersama-sama menjadi bangsa yang gagah dan perkasa.

Rakyat Malaysia Kini Menjadi Warga yang Perkasa dan Dinamik

  Renungkan bersama sajak " Perjuangan Belum Selesai" yang di sampaikan oleh Tun Mahathir.
Bangsaku bukan kecil hati dan jiwanya
Bukankah sejak zaman berzaman
Mereka menjadi pelaut, pengembara
Malah penakluk terkemuka?
Bukankah mereka sudah mengembangkan sayap
Menjadi pedagang dan peniaga
Selain menjadi ulama dan ilmuwan terbilang
Bukankah bangsaku pernah mengharung
Samudera menjajah dunia yang tak dikenal
Bukankah mereka pernah menjadi
wira serantau yang tidak mengenal erti takut dan kematian.
Peluang Keemasan Gabungan
AMG INTERNATIONAL - KOPERASI SAMUDRA MALAYSIA BERHAD


Ramai yang telah sertai peluang ini dan kini mempunyai ahli seluruh dunia mencecah 20,000 orang melalui satu program Online Global. Untuk pelbagai dalam bidang ekonomi dan selaras dengan undang-undang di Malaysia,maka platform Koperasi Samudra Malaysia Berhad di gunakan.  Untuk mantapkan lagi organisasi di Malaysia, AMG UNITED sebagai satu pertubuhan. (Dalam proses pendaftaran)

Untuk mantapkan lagi organisasi di Malaysia, AMG UNITED sebagai satu pertubuhan. (Dalam proses pendaftaran)
 
 Pejabat
AMG INTERNATIONAL - KOPERASI SAMUDRA MALAYSIA BERHAD

21 Mei 2013 - Bertempat di Seberang Jaya, Pulau Pinang telah berlangsung perjumpaan kali pertama
Titik Permulaan Transformasi Ekonomi 
Bersama Pertubuhan-pertubuhan Melayu


Peluang keemasan yang di tawarkan melalui AMG INTERNATIONAL ini terbuka kepada semua di seluruh dunia melalui cara ONLINE.  Pelbagai faedah dan keuntungan yang bakal di perolehi:

1. Menawarkan satu peluang yang hebat untuk mencipta pendapatan setiap minggu tanpa had.Dalam masa 2 bulan sahaja, berjaya melahirkan usahawan-usahawan yang memperolehi pendapatan melebihi 4 angka pada setiap minggu.

2. Menyediakan perkhidmatan kepada individu dan syarikat termasuk perusahaan kecil dan sederhana (PKS).
Kemajuan internet dilihat antara faktor utama yang membantu revolusi PKS di rantau ini, di mana kepintaran idea adalah penting dalam meningkatkan lagi perniagaan dan meluaskan capaian pengguna melalui platform yang di sediakan oleh AMG INTERNATIONAL.

Menurut Presiden Google Asia Pasifik, Karim Temsamani, Asia adalah rantau paling menarik di dunia dari sudut pertumbuhan ekonomi dan kini adalah waktu paling sesuai untuk syarikat gergasi internet itu bersama-sama menjadi sebahagian daripada pertumbuhan PKS.
 “Untuk memulakan perniagaan pada 10 atau 15 tahun lalu adalah amat sukar dan menelan perbelanjaan yang tinggi terutamanya untuk mendapatkan capaian pelanggan.

 “Tetapi hari ini dengan bantuan internet, pengusaha PKS boleh mendapatkan pelanggan dari serata dunia dengan cara lebih efisien tanpa menggunakan kos yang tinggi berbanding dulu,” katanya di sidang media antarabangsa Helping Small Business Think Big di ibu pejabat Google Singapura, baru-baru ini.

Cara-cara Untuk menyertai :

1.  Pra pendaftaran percuma boleh di buat secara online melalui refferal link yang di berikan oleh ahli yang telah menyertai.

contohnya, :   http://member.amgint.biz/PADUKASORIA

Pendaftaran boleh di buat dalam masa yang singkat sahaja.  Untuk mendapat pelbagai kemudahan dan menyertai peluang yang hebat untuk jana pendapatan, sila berhubung dengan ahli yang telah perkenalkan kepada anda untuk AKTIFKAN AKAUN ANDA.3 pakej yang di tawarkan untuk anda.

1.  Pakej 50usd
2.  Pakej 500usd
3.  Pakej 1000usd

*  Sila dapatkan maklumat lanjut dari ahli yang perkenalkan pada anda tentang kebaikan-kebaikan menyertai pakej yang nilai lebih tinggi.  Keputusan dalam membuat pilihan pakej ini amat penting jika anda berkemampuan.

Pertama di Dunia  : 

Bantuan MODAL 70% di sediakan oleh pihak AMG INTERNATIONAL  

Inilah kali pertama dalam sejarah di dunia, bantuan modal sehingga 70 % di berikan tanpa apa-apa syarat.   

***   AMG INTERNATIONAL mendapat pujian dari Warga British.




 Power of Leverage  - Kuasa Hebat Duplikasi


Setelah anda menyertai dan aktifkan keahlian,  maka boleh berkongsi dengan rakan-rakan dan juga prospek di seluruh dunia.

Dapatkan RAHSIA BAGAIMANA SATU KERJA YANG MUDAH DAN SENANG (BUKAN BERERTI MALAS), ANDA BOLEH DAPATKAN KEKAYAAN KEWANGAN!

Sebagai contoh, anda menyertai peluang ini dengan memilih pakej 1000usd untuk satu akaun sahaja.   

Anda hanya perlu membayar 30 % sahaja dari nilai pakej tersebut, iaitu USD 300 sahaja.   Pihak AMG INTERNATIONAL secara automatik memberi bantuan modal sebanyak USD 700.00.  

Pelik tapi benar.....Walaupun setiap ahli hanya keluarkan modal 30% sahaja tetapi pengiraan BONUS di kira penuh (100%)

Antara Bonus yang di tawarkan

1. Bonus Penajaan  10 %
2. Bonus Pasangan   8 %
3. Bonus Mega Reward   ... Tawaran hadiah berupa HP/KERETA/RUMAH

Dapatkan maklumat lanjut bagaimana anda hanya perkenalkan pada 2 orang sahaja, seterusnya jaringan terus berkembang anda berpeluang mendapat RM4,200.00 setiap minggu untuk 1 akaun.  

Ramai yang telah sertai dan berjaya cipta pendapatan melebihi 4 angka setiap minggu.

  
SEKALUNG TAHNIAH ! 

Em.Rooselinda,June Shahariah, Siti Mazidah,
 Saleha dan Noor Harlina


 

 Mereka telah bersatu dan telah menyertai

AMG INTERNATIONAL

Titik mula sudah berjaya.Mereka mula
  mengorak langkah untuk mencapai impian.
 Kumpulan Facebook :  AMG : USAHAWAN WANITA GLOBAL
Facebook June Shahariah

  
"USAHAWAN WANITA YANG BERJAYA KE PERINGKAT GLOBAL"

No comments:

Post a Comment