Jemputan Kehormat Bersama KKS1M


Saudara / Saudari yang di hormati,Assalamualaikum.
Semoga saudara berada dalam keadaan sihat sejahtera dan dilimpahi rahmat Illahi. 

Surat ini diutus sebagai pengganti diri bagi memohon pertimbangan dan kebijaksanaan saudara/i untuk bersama sertai KKS1M. Komuniti ini di tubuhkan bermula di Malaysia yang mana penduduknya terdiri daripada masyarakat yang majmuk dan berbilang kaum serta mampu hidup bersama secara aman dan sejahtera. 
Saya bersama rakan-rakan telah membuat perancangan bertahun-tahun untuk menjayakan penubuhan KKS1M yang bermula di Malaysia dan akan di kembangkan ke seluruh dunia.

Keahlian terbuka pada semua penduduk dunia dalam era globalisasi ini dan bakal menjadi satu komuniti yang terbesar di dunia ini dan BERSATU BERSAMA DALAM IKATAN AKAL DAN JIWA.
Pada peringkat permulaan ini, Penasihat-penasihat Kehormat dari Wakil Pemerintah, Pemimpin-pemimpin Masyarakat, Wakil-wakil NGO, Wakil dari Badan Korporat dan Individu-individu  di lantik untuk bersama bagi mantapkan organisasi  peringkat Malaysia. 

Tumpuan utama bermula di Malaysia ini memandangkan masyarakat di sini yang berbilang bangsa dan ugama hidup dalam aman,makmor,harmoni dan maju.

Serentak dengan itu juga, KKS1M juga telah bergabung dengan syarikat-syarikat tempatan dan global untuk memberi peluang pada ahli ahli perkukuhkan ekonomi. Peluang global hanya di hujung jari dalam ledakan terhebat Revolusi Ekonomi Abad 21 telah membuktikan ramai yang telah berjaya hanya dalam masa yang singkat sahaja.   Bermula March 2013, KKS1M telah bergabung dengan AMG International yang menawarkan satu peluang hebat peringkat global yang boleh disertai oleh pelbagai lapisan.  Pertamanya dalam era terkini, AMG International menawarkan pinjaman tanpa faedah tanpa syarat untuk bersama dalam peluang global ini.  Fasa 1 pinjaman 80% bantuan modal telah di berikan pada 2000 orang. Kini Fasa 2, pinjaman 78% bantuan modal di tawarkan pada 5000 orang.

Untuk menjadi perkasa dan dinamik, kekuatan ekonomi memainkan peranan penting untuk sama-sama kita dalam KKS1M melakar sejarah besar menjadi satu komuniti yang hebat dan di hormati di seluruh dunia. Maka perancangan bertahun lamanya, telah berjaya menggabungkan kerjasama pelbagai pihak bersama dalam KKS1M  dan inilah kunci kepada KEJAYAAN yang telah di buktikan dalam masa yang singkat dan bakal melakar kejayaan yang lebih besar di masa depan.

Saya dengan penuh rasa rendah diri memohon saudara/i agar dapat bersama saya dalam KKS1M ini bagi membina masa depan yang lebih cemerlang dan gemilang.  Saya suka perkataan Umar bin Abdul Aziz kepada Setiausaha politiknya, Razak bin Haiwah.  Kata Umar, " Wahai Razak, sesungguhnya aku memilikki jiwa yang sentiasa berkeinginan. Setiap kali aku mencapai sesuatu, jiwaku inginkan sesuatu yang lebih dari itu. Wahai Razak ! Jiwaku inginkan sepupuku Fatimah binti Abdul Malik , lalu aku mengahwininya.Kemudian jiwaku inginkan jawatan gabenor,lalu aku dilantik  memegangnya. Kemudian jiwaku ingin jawatan Khalifah, lalu aku mencapainya. Sekarang jiwaku inginkan syurga, aku harap aku dapat menjadi penghuninya" (Lihat: Salah al-Khalid,Al-Khittah al-Barraqah lizi al-Nafs al-Tauwaqah 93-94 Damsyik: Dar al-Qalam)

Semoga usaha murni kita yang berterusan diiringi doa dan tawakkal akan mendapat keberkatan dan keredhaan Allah SWT.

DP Ayahanda Soria Ramli
Pengasas KKS1M
Phone: 018-2533372
(o) 603-9284 3323
Facebook :  DP Ayahanda Soria Ramli

A short inspiring film about the incredible power of your being. Is there a higher expression of being that you can be?



 

Pusat Operasi KKS1M : RM1.8 juta di belanjakan yang bertaraf 5 bintang. Mula beroperasi
1 Mei 2013 


Jemputan Kehormat ,
.SEKALUNG TAHNIAH UNTUK ANDA!
 

 
 
KUMPULAN FACEBOOK
Majlis Jemaah Bahtera Samudera Malaysia
(M.J.B.S.M)

" BAHTERA DILAYAR,IKRAR DISEMAT!!!" "BAHTERA SAMUDERA BERSATU SETIA!!!"

..

ROYAL MQTK AHLUL-BAIT @ MQTK

adalah satu  Pertubuhan yg berdaftar dgn Kerajaan Malaysia (KD...N 1088-09- KEL )
di bawah nama PERTUBUHAN PELAJAR-PELAJAR ALQURAN DATUK SYED KADOK KELANTAN @ singkatannya MQTK; dan MQTK itu pula ADALAH SINGKATAN KPD MADRASAH QURAN TOK KADOK/MALAY QURAISY TOP KINGSHIP/MENCARI QUTUB TANGGUNGJAWAB KAMI./MEMBACA QURAN TANGGUNGJAWAB KITA.... Motif pertubuhan: "MENYEBARKAN WAHYU ALLAH SEHINGGA MENGATASI SEGALA-GALANYA DAN SEHINGGA TIDAK ADA LAGI SYIRIK DI MUKABUMI"..

PENASIHAT-PENASIHAT KEHORMAT 




 
...

 
ROYAL MQTK AHLUL-BAIT @ MQTK adalah satu
Pertubuhan yg berdaftar dgn Kerajaan Malaysia (KD...N 1088-09- KEL ) di bawah nama PERTUBUHAN PELAJAR-PELAJAR ALQURAN DATUK SYED KADOK KELANTAN @ singkatannya MQTK; dan MQTK itu pula ADALAH SINGKATAN KPD MADRASAH QURAN TOK KADOK/MALAY QURAISY TOP KINGSHIP/MENCARI QUTUB TANGGUNGJAWAB KAMI./MEMBACA QURAN TANGGUNGJAWAB KITA.... Motif pertubuhan: "MENYEBARKAN WAHYU ALLAH SEHINGGA MENGATASI SEGALA-GALANYA DAN SEHINGGA TIDAK ADA LAGI SYIRIK DI MUKABUMI"..





 
 


No comments:

Post a Comment