Selamat Datang ke Komuniti Kasih Sayang 1 Malaysia


TAHNIAH!  SEKALUNG PENGHARGAAN UNTUK ANDA YANG AMAT DI HORMATI.

Anda amat bertuah sekali mendapat peluang ini dan di tawarkan untuk bersama menyertai KKS1M .  Anda sebagai pelopor awal untuk bersama melakar sejarah besar di dunia ini dalam ERA TEKNOLOGI MAKLUMAT di mana dunia hanya di hujung jari.  Anugerah Ilmu Hikmah Bijaksana dari Allah SWT , akan di manafaat untuk kepentingan semua tanpa mengira Bangsa dan Ugama.  Persiapan dan perancangan bertahun-tahun telah di buat dan di gabungkan pelbagai aspek kehidupan dan selari dengan ERA KEBANGKITAN terutamanya melibatkan kemanusiaan.  Bagaimana dalam Era Teknologi ini kita saksikan sebagai satu contoh sifat Jujur dan Amanah di praktikkan melalui Sistem perniagaan 7 Eleven.  Maka 7 Eleven dapat di kembangkan ke seluruh dunia di saat secara realitinya di saat bukan mudah untuk mendapatkan insan yang jujur dan amanah di kala ini. 

Realiti hari ini setelah sekian lama dunia ini dalam cengkaman Yahudi (Zionist) dan rangkaiannya seluruh dunia yang di peralatkan oleh Syaitan, kehidupan manusia pada hari ini
sudah tidak aman,makmur dan nilai2 baik sudah tidak diperdulikan.  Kasih Sayang sudah tidak ada dan hakikatnya semua amat perlukan KASIH SAYANG.

KASIH SAYANG KUNCI PERPADUAN SEJAGAT

LOVE AND CARE..THE KEY TO UNIVERSAL OF UNITY

Sebaliknya, bilamana manusia tidak mencintai Tuhan, hatinya akan kosong dari kasih sayang sesama manusia. Rohaninya akan sentiasa dalam kelaparan. Dirinya akan rosak dan penyakit hatinya akan menjadi serius dan kronik. Hiduplah manusia dengan segala kepincangan, jenayah, ketakutan dan kerisauan. Penyakit ini pun akan berjangkit dan menular ke seluruh lapisan masyarakat, etnik dan golongan. Begitulah keadaan dunia hari ini. Sungguh malang sekali. Manusia bukan sahaja tidak berkasih sayang,
 bahkan istilah kasih sayang pun seperti sudah dilupakan.

Anda memainkan peranan yang amat penting untuk bersama dalam KKS1M ini untuk bersatu hati bersama pada peringkat permulaan 222 wakil dari Parlimen di Malaysia ini.  Selari dengan kehendak Pemerintah Malaysia yang telah lancarkan Gagasan 1 Malaysia.

Komuniti ini juga bakal di sertai oleh pelbagai pihak di Malaysia dan juga seluruh dunia. Gabungan Silaturrahim melalui ONLINE dan OFFLINE dan utamakan Konsep Kasih Sayang ini bakal menjadi satu ledakan terhebat dalam ERA KEBANGKITAN DARI TIMUR ini.

Utamakan KASIH SAYANG maka KEJAYAAN,KEKAYAAN DAN KEDAMAIAN akan menyusul bersama.  Dalam masa yang singkat sahaja usaha ini mendapat pertolongan dan dipermudahkan oleh Allah SWT.   Inilah masa kita rakyat Malaysia semua tanpa mengira bangsa bersatu hati kerana sudah tiba masanya KITA MEMIMPIN DUNIA.
Semoga Allah SWT membantu dan menolong permudahkan usaha membuka pintu hati insan2 yang terpilih dari seluruh Malaysia untuk menjadi wakil bagi 222 Parlimen.

Setakat ini sahaja secara ringkas sedikit keterangan berhubung dengan KKS1M dan kerjasama dan sokongan anda adalah amat di hargai.Bersama kita usahakan dalam masa singkat ini berjaya mendapatkan 222 orang
 wakil Parlimen dari seluruh Malaysia.

Rakyat Malaysia Genius...Pujian Dari Warga British


 
Bangsaku bukan kecil hati dan jiwanya
Bukankah sejak zaman berzaman
Mereka menjadi pelaut, pengembara
Malah penakluk terkemuka?
Bukankah mereka sudah mengembangkan sayap
Menjadi pedagang dan peniaga
Selain menjadi ulama dan ilmuwan terbilang
Bukankah bangsaku pernah mengharung
Samudera menjajah dunia yang tak dikenal
Bukankah mereka pernah menjadi
wira serantau yang tidak
mengenal erti takut dan kematian

No comments:

Post a Comment