Berani Bermimpi Dan Bertindak Sekarang

Anda tidak perlu melihat keseluruhan tangga.
Hanya mengambil langkah pertama
 



Perjalanan seribu batu bermula dengan langkah pertama.
Apabila anda tidak tahu sejauh mana perjalanan anda yang akan di tempuhi, mengambil langkah pertama sering memerlukan kekuatan dalaman ... atau "KEYAKINAN"!

Setiap detik kita membuat keputusan samaada perkara yang kecil atau besar dan bertindak untuk lakukan apa yang sepatutnya.. Dengan semua yang kita hadapi setiap hari, kebimbangan kita seringkali bermain di fikiran samaada jadi kenyataan atau sebaliknya, kita boleh untuk takut untuk tidak bertindak untuk lakukan.
Anda perlu mengambil langkah pertama
sebelum anda boleh berjalan
.
Malah jika anda sedang berjalan dengan langkah kedua, langkah pertama yang perlu diambil dulu. Dalam apa arah? Bagaimana besar langkah? Bolehkah anda melihat ke hadapan semuanya? Apakah strategi anda? Adakah terdapat satu matlamat? Adakah terdapat orang lain di jalan? Pernahkah anda berada di jalan yang sebelum ini?
Pemimpin perlu mengetuai langkah pertama.

Kepercayaan kepada pemimpin amat penting, tetapi langkah pertama mungkin sukar untuk dilakukan jika anda telah tersilap sebelum ini. Bagaimana keadaan anda di kala perut memulas dan pergi untuk itu? Berapa banyak "bukti" anda akan perlukan? Berapa banyak soalan yang anda perlu bertanya terlebih dahulu? Apa jawapan yang akan memuaskan hati anda? Bagaimana masa ini akan berbeza? Bolehkah anda mampu untuk? Bolehkah anda TIDAK mampu untuk?

Langkah pertama adalah penuh dengan ketidakpastian. Oleh itu, seringkali soalan-soalan...
Nah, bagaimana anda boleh tenang dalam kehidupan walaupun bekerja sedangkan dalam keadaan senantiasa terdesak dalam ekonomi anda? Meletakkan satu kaki di hadapan yang lain adalah tidak sama dengan mengambil langkah pertama. Jika apa yang telah anda telah lakukan menepati kehendak anda? Kemungkinan anda tidak sepenuhnya gembira dengan keadaan anda, anda tidak perlu membaca sejauh ini. Adakah anda mengakuinya? Jika anda boleh mengakuinya, maka ia adalah masa untuk perubahan anda dan berada di mana saya berada. Mengetahui bahawa setiap hari tidak akan membawa saya lebih dekat kepada impian saya, saya hanya berjalan dalam satu bulatan.

Langkah pertama saya ambil adalah untuk usahakan mendapatkan pendapatan tambahan, mencari peluang . Wow, terdapat banyak di luar sana. Pelbagai peluang yang ada dan ramai yang berjaya dan mendapat kejayaan yang di luar jangkaan.. Mereka tidak boleh menjadi SEMUA "yang terbaik". Saya mendapati bahawa seseorang itu patut terbaik untuk saya. Permulaan modal yang munasabah, latihan dan mentor yang baik, pemimpin yang sebenar dan adanya tunjuk ajar dan bimbingan. 

Ini mungkin atau tidak mungkin patut yang betul untuk ANDA. Tetapi jangan anda layak untuk tahu sama ada YA atau TIDAK? Mengapa tidak mengambil langkah pertama , menyertai KOMUNITI KASIH SAYANG 1 MALAYSIA (percuma). Tiada paksaan untuk anda sertainya, terpulang pada anda.  Bila anda sertai, permulaan anda memasuki Pintu Gerbang untuk anda bersama dengan semua untuk mengubah hidup yang lebih baik dan mencapai impian.  Jika masa yang lama diambil untuk anda untuk mengetahui bagaimana untuk mengubah hidup anda, maka tidak perlu anda sertai, anda tidak bersedia lagi.

Ingat apa yang anda jawab dalam kepala soalan-soalan di atas. Jika anda sudah bersedia untuk mengambil langkah pertama kemudian klik di sini pada pautan ini . Saya berharap bahawa ini adalah langkah pertama kepada kehidupan yang lebih baik.

No comments:

Post a Comment